Alle Categorieën
Veel gestelde vragen
Hebben jullie een showroom of kantoor waar ik de producten kan bekijken?
Wij hebben een kantoor adres waar u alle producten kunt bekijken, dit is in Veenendaal. Neem vooraf contact met ons op per mail/telefoon/chat om een bezoek in te plannen.
Kan ik samples of monsters ontvangen van de producten?
Wij verzenden deze op aanvraag, mits op voorraad.
Ik kan het gewenste product niet vinden, wat moet ik doen?
Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Lukt het niet? Gewoon even bellen, chatten of mailen!
Ik wil graag direct de prijzen online kunnen zien
Als reseller kunt u beschikken over een inloglink. Deze kunt u opvragen per mail aan ons en wordt tevens mee verzonden met iedere nieuwsbrief
Ik wil een ander aantal dan op de website staat, kan dat?
Ja, vul het vak ‘Gewenst aantal’ in het menu in. Let op! Dit moet wel boven het minimum aantal zijn (aantallen worden door ons afgerond naar volle dozen).
Kan ik een sample ontvangen bedrukt met mijn logo?
Dit is bij hoge uitzondering mogelijk maar enkel en alleen tegen meerbetaling en in overleg met onze verkoopafdeling. Dit zal uiteraard de totale levertermijn wel verlengen.
Kan ik op factuur bestellen?
Als zakelijke klant kunt u vanaf de 2e opdracht bij ons op factuur. Hier zit een betaaltermijn van 14 dagen aan verbonden.
Kan ik mijn bestelhistorie en facturen inzien?
U kunt in uw account geplaatste bestellingen en uw facturen nu niet inzien of downloaden.
Kan ik een herbestelling plaatsen vanuit mijn account?
Als u een herbestelling wilt plaatsen kan dat via een e-mail aan ons.
Kan ik mijn logo op uw producten bedrukken?
Alle producten worden gepersonaliseerd met uw logo en / of tekst. Een aantal producten worden tevens onbedrukt en neutraal geleverd; deze vindt u in de categorie ‘onbedrukt’.
Hoe moet ik mijn logo aanleveren?
U kunt bij uw bestelling of offerteaanvraag een logo uploaden of deze meesturen per mail. Het logo moet bestaan uit de bestandsextensie .PDF, .AI of .EPS. Het artwork dient een vector bestand te zijn. Een vector bestand is een grafisch bestand opgezet uit lijnen (vectoren) en kan geschaald worden zonder verlies van kwaliteit. Tip: U kunt een .JPEG bestand niet opslaan als een .EPS bestand.
Kunnen jullie mij stramienen of werktekeningen van de producten toesturen?
Van alle producten op onze website die wij bedrukken, kunnen wij deze op verzoek per e-mail toesturen.
Wat is een vectorbestand?
Een vectorbestand is de naam voor een grafische afbeelding die niet verandert in ‘korrels’. Een vector is niet opgebouwd uit pixels, maar uit vectoren. Banen die bestaan uit een begin- en een eindpunt met daartussen een lijn, golf, cirkel of een andere vorm. Dit ‘lijnenspel’ is handig om de juiste verhoudingen binnen de afbeelding aan te duiden. Als u een vectorbestand vergroot, wordt de afstand tussen de banen opnieuw berekend en aangepast. Hierdoor kan het bestand bijna oneindig vergroot worden, zonder kwaliteit te verliezen.
Hoe kom ik aan een vectorbestand?
Als u deze term voor het eerst hoort, helpen wij u graag. Indien u elders al eens iets gedrukt heeft, kunt u dit opvragen bij uw grafisch ontwerper of drukker. Wanneer u dit niet heeft, geen zorgen, dan gaan wij het kosteloos voor u omzetten en realiseren. Levert u dan een logo aan (bijv. in .JPG of .PNG) in een zo hoog mogelijke resolutie. Wanneer dit niet toereikend is en onze designafdeling langer dan 30 minuten met het omzetten of creëren van correct artwork actief is, zullen wij hiervoor 30 euro in rekening brengen (per design). Vervolgens bewaren wij deze in uw klantaccount zodat u deze altijd kunt inzien.
Worden er kosten berekend voor design support?
In principe bieden wij een kosteloze service en design support. Tot het moment dat duidelijk wordt dat wij voor het vervaardigen of aanpassen van het design langer dan 30 minuten nodig hebben. In dat geval treden wij met u in overleg.
Wat zijn PMS-kleuren?
PMS staat voor Pantone Matching System. PMS zijn coderingen of kleurwaardes die wereldwijd zijn afgesproken. Het gebruik van kleurwaardes garandeert een match tussen tussen uw kleurkeuze en de inktkleur
Wat zijn CMYK-kleuren?
CMYK-kleuren vormen de basis voor full colour drukwerk. CMYK staat voor Cyan, Magenta, Yellow and Key. Dit zijn de basiskleuren, zo kunnen we het grootst mogelijke kleurengamma verkrijgen. We kunnen er dus vrijwel elke tint mee printen door middel van een zogenaamde subtractieve kleurmenging. In een CMYK-code wordt de waarde van elk van deze primaire kleuren aangegeven.
Zijn PMS en CMYK hetzelfde?
Nee, PMS zijn kleurwaardes die bij ons van toepassing zijn bij flexoprint of zeefdruk processen. CMYK wordt gebruikt bij printprocessen waarbij in full colour wordt gedrukt. Dan spreken we over 'digitaal drukken' of ‘offset drukken’.
Kunnen drukkleuren afwijken van elkaar?
Drukkleuren kunnen door de (ondergrond)kleur van producten afwijken, dan wel door verschillende printtechnieken. Stel u bestelt 3 verschillende producten als frietbakjes, plastic draagtassen en servetten. Door de diverse ondergronden en verschillende productielijnen en –technieken kunnen dezelfde kleuren van elkaar afwijken op de eindproducten.
Wanneer krijg ik een voorbeeld met mijn logo?
Wij maken kosteloos een digitaal drukvoorbeeld. Al binnen 4 uur na uw bestelling (op werkdagen) ontvangt u een digitale drukproef met een visuele weergave op het door u gekozen product. Deze ontvangt u per mail.
Waar kan ik het digitaal ontwerp goedkeuren?
Als de drukproef gereed is, ontvangt u deze per mail ter akkoord of eventuele opmerkingen. Na akkoord van de drukproef gaat de proef naar de productie en gaat de levertijd vanaf dat moment in.
Wat is het maximum van een bedrukking oppervlak?
Bij alle producten op onze website vindt u onder het kopje 'Eigenschappen' de bedrukking posities. Tevens stellen wij werktekeningen of stramienen beschikbaar die de bedrukkingsmogelijkheden duidelijk maken.
Welke bestanden zijn geschikt?
• Encapsulated PostScript (EPS) of Adobe Illustrator (AI). Om uw logo scherp te bedrukken hebben we een gevectoriseerd EPS- of AI-bestand nodig.
• Een JPG- of PNG-bestand is niet (direct) geschikt voor drukwerk. Dit is een afbeelding die is opgebouwd uit pixels. Wij kunnen dit bestand voor u omzetten naar het juiste bestandstype. Gewoon gratis!
• Tip: Sla een JPG-bestand niet op als een EPS-bestand. Daardoor wordt uw bestand een pixelplaatje, geen lijnbestand. Hulp nodig? Laat het ons even weten.
• Deze programma’s kunt u gebruiken: Adobe Illustrator, Photoshop, Quark Xpress en InDesign.
Bestellen & betalen
Kan ik direct bestellen of een offerte aanvragen?
U kunt uw bestelling direct plaatsen op de website mits u beschikt over de reseller inloglink. U vindt dan op de website ook alle prijzen. U kunt daarnaast ook een offerte aanvragen wanneer u niet direct wilt of kunt bestellen. U zendt dan een aanvraag in waarna u op dezelfde of eerstvolgende werkdag een offerte van ons ontvangt.
Wanneer is een bestelling definitief?
Een bestelling is definitief wanneer u:
1. Een bestelling direct plaatst op de website (inclusief artwork goedkeuring bij een bestelling met een klant bedrukking) en betaling.
2. Niet direct op de website bestelt maar per mail onze orderbevestiging en drukproef goedkeurt.
Wat zijn de levertijden en wanneer gaan deze in?
De levertijden verschillen per type product en of het product voorradig is. Bedrukte producten hebben afwijkende levertijden, gemiddeld tussen 2 en 5 weken. De levertijd bij een order met klant bedrukking gaat in op het moment dat u goedkeuring geeft op de drukproef.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Als u akkoord hebt gegeven op de orderbevestiging en de digitale drukproef, waarna de productie is gestart, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.
Hoe weet ik de status van mijn bestelling?
In de orderbevestiging staat de geschatte leverdatum. Deze is niet absoluut. U kunt tussentijds altijd per mail/telefoon/chat checken of de voortgang gegarandeerd is. Zonder tegenbericht ontvangt u uw bestelling op tijd, mits zich geen externe complicaties voordoen in het logistieke proces.
Hoe kan ik een herbestelling plaatsen?
Als u een her-order wilt plaatsen kan dat per e-mail.
Kan ik BTW-vrij bestellen buiten Nederland?
Bestellingen die binnen de Europese Unie worden geleverd kunt u BTW-vrij bestellen. Met een geldig BTW nummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van de bestelling.
Kan ik BTW-vrij bestellen buiten de Europese Unie?
Laat u uw bestelling bezorgen in een land buiten de Europese Unie, dan wordt de BTW in mindering gebracht, mits u een geldig BTW nummer aanlevert.
Levertijd & verzendkosten
Kunt u rechtstreeks leveren aan mijn eindklant?
Dit is op verzoek mogelijk. Wij kunnen neutraal uitleveren aan uw klant en u kunt desgewenst een pakbon per e-mail met uw naamsvermelding meesturen.
Kunt u neutraal leveren aan mijn eindklant, zonder uw naamsvermelding?
Wij kunnen neutraal uitleveren aan uw klant zonder onze naamsvermelding en u kunt desgewenst een pakbon per e-mail met uw naamsvermelding meesturen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In de orderbevestiging staat de geschatte leverdatum. Deze is niet absoluut. U kunt tussentijds altijd per mail/telefoon/chat checken of de voortgang gegarandeerd is. Zonder tegenbericht ontvangt u uw bestelling op tijd, mits zich geen externe complicaties voordoen in het logistieke proces.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Rond 16:00 uur worden op werkdagen bestellingen overgedragen aan onze vervoerders en ontvangt u een mail van de vervoerder op het door u opgegeven e-mail adres met daarin de Track & Trace. Er gelden indicatieve tijdsvensters voor de verwachte levering welke u zelfstandig nog aan kunt passen. Wanneer wij met palletvervoer leveren, geldt er geen Track & Trace en kunt u deze dus ook niet volgen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Pakketzendingen worden verstuurd met TNT Express of GLS. Palletzendingen worden verstuurd met Van Veldhuizen Transport en naar het buitenland op aanvraag. In de regel worden zendingen tot 7 dozen met met pakketzendingen verstuurd. Dit kan per situatie verschillen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Helaas kunt u uw bestelling niet afhalen bij ons.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden separaat vermeld door ons in de offerte, naast de prijsstellingen voor het product. Hiermee houden we het overzichtelijk voor u.
Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
Tijdens het bestelproces kan er bij het invullen van de factuurgegevens gekozen worden om te verzenden naar een ander adres. Deze optie kan aan worden geklikt onder uw gegevens en boven de bestel notitie. Wij versturen uw bestelling naar het adres dat u opgeeft bij de bestelling. Eenmaal besteld en betaald is het slechts in overleg per e-mail mogelijk om het adres te wijzigen, zolang de bestelling nog niet onderweg is.
Wat als mijn bestelling op pallets wordt bezorgd?
Palletzendingen worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Bij palletzendingen ontvangt u 1 dag voor levering hierover een e-mail, uiterlijk om 15:00. Wij bieden 3 extra service opties:
- Wanneer u na ontvangst van de verzendingsbevestiging op dezelfde dag uiterlijk 17:00 telefonisch of per e-mail reageert, kunt u desgewenst de leverdag nog aanpassen.
- Wij kunnen u 30 minuten voor levering van een palletzending bellen, op een door u opgegeven telefoonnummer.
- Tegen extra betaling van 35 euro kunt u aangeven of er voor of na 12:00 geleverd dient te worden.
Zorg ervoor dat u aanwezig bent op het afleveradres op de dag van levering.
Waarheen verzenden jullie?
Wij leveren overal in de EU. Eiland Leveringen in Nederland of overzeese leveringen gaan in overleg.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bedrukte artikelen met uw opdruk kunt u enkel retourneren wanneer het drukresultaat niet overeenkomt met de goedgekeurde drukproef. U dient reclames binnen 8 dagen na ontvangst schriftelijk aan ons te melden, met ondersteuning van fotomateriaal.
Mijn producten zijn beschadigd aangekomen
Zichtbare tekorten/gebreken en/of schades dienen door u op de vrachtbrief of het afleveringsdocument kenbaar te worden gemaakt bij levering. Daarna kunt u de producten retourneren via het indienen van een reclame.
Ik heb meer of minder producten ontvangen
Op een aantal producten met klant bedrukking geldt een meer/minder leverings-clausule op nacalculatie. Dit wordt op de site, in de offerte en orderbevestiging aangegeven. Hiervoor wordt dus een voorbehoud gemaakt.
Ik heb verkeerde producten of niet deugdelijke producten ontvangen
Indien u per abuis het verkeerde product heeft ontvangen, anders dan op de orderbevestiging vermeld, kunt u uw bestelling kosteloos retourneren. Dit geldt ook wanneer het product niet deugdelijk blijkt te zijn of beschadigd aan de binnenzijde en dit niet zichtbaar was aan de buitenzijde van de transportverpakking. Laat het ons even weten, zodat we het kunnen oplossen. Wij leveren zo snel mogelijk het correcte product.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Zodra uw retour is ontvangen wordt deze in behandeling genomen. Wanneer uw retouren geen bijzonderheden bevatten wordt het geld direct teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Het duurt doorgaans 2 tot 3 werkdagen tot het bedrag op de rekening is teruggestort
Ik heb verkeerde producten ontvangen. Wat moet ik doen?
Laat het ons even weten zodat we het kunnen oplossen. Wij halen de producten op en leveren zo snel mogelijk het correcte product.
Kan ik een product ruilen?
U kunt het geleverde product niet ruilen voor een ander product.
De producten zijn verkeerd bedrukt. Wat moet ik doen?
Voor iedere bedrukking is een digitale drukproef leidend. Mocht de bedrukking onverhoopt anders zijn dan in het drukvoorbeeld en de artikelen daardoor onbruikbaar, dan vragen wij u ons daarvan op de hoogte te stellen. U dient reclames binnen 8 dagen na ontvangst van de producten schriftelijk aan ons te melden, met ondersteuning van fotomateriaal.
Is retourneren gratis?
Wanneer de producten die u retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kunt u het product goed verpakt via een PostNL punt of via een andere transporteur naar uw voorkeur brengen. Belangrijk is dat u het label gebruikt wat u van ons ontvangt. Dit zorgt ervoor dat uw product zo snel mogelijk en kosteloos wordt verwerkt.
Dit geldt alleen voor bestellingen die in Nederland zijn bezorgd.
Klachten
Waar kan ik mijn klacht melden
Heeft u een klacht? Neem dan telefonisch of via de mail contact met ons op. Zo kunnen wij uw klacht direct in behandeling nemen en indien mogelijk meteen een passende oplossing bieden. Reclames dienen binnen 8 dagen na ontvangst van het product te worden aangemeld.
Wij leveren u topkwaliteit in het eindproduct en het gehele bestel- en ordertraject van A tot Z. Het gaat immers om promotiemateriaal en producten waar uw naam en logo op staat.
Met 20 jaar ervaring in het vak en online verkoop vinden wij voor iedere vraag een gewenste oplossing. Ons team staat u met alle beschikbare communicatiemiddelen graag te woord wanneer u online nog niet alle antwoorden op uw vragen aantreft.
Voor de hardlopers in de markt bieden wij u nu direct de prijs online. Overige varianten kunt u op aanvraag bij ons voorleggen met een responstijd van een uur tot maximaal een dag. Dit betekent uiteraard ook voor ieder budget van u als klant een oplossing die passend is met competitieve prijzen.
Wij supporten u vrijblijvend met onze gratis design service. Zo kunt u vooraf zien hoe uw logo en merk op de te bedrukken tas komt te staan, via een digitaal drukvoorbeeld.
Leveringen geschieden op tijd en anders houden wij u tijdig op de hoogte. Spoedleveringen zijn in overleg bespreekbaar en kunnen wij voor u verzorgen.
Favorieten
Partners - Resellers
Resellers krijgen korting! Neem direct contact op voor de opties.
T: 030 711 5450